۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۸۸۴۲
واکنش زمانیان به برخی تحرکات اصلاح طلبان افراطی در استان:

زمان پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: زمان پرداختن به مسائل جناحی و حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است، مردم انتظار حل چالش‌ها و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی را دارند و گروه‌های فعال و افراد شاخص باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.
زمان پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امنیت ملی و شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور شرایطی را به وجود آورده که نیاز به همکاری و همراهی مسئولان نظام با دولت یازدهم احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل تابیدن انوار امیدبخش در ملت باید از این فرصت طلایی به بهترین نحو استفاده شود، افزود: گرایش‌های سیاسی باید حاشیه‌سازی‌ها را کنار بگذارند و به صورت شبانه‌روزی به رفع چالش‌های کشور کمک کنند، در این صورت امید در جامعه بارور شده و مشکلات کشور به تدریج حل می‌شود.

زمانیان با تاکید بر اینکه شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است، تصریح کرد: زمان پرداختن به مسائل جناحی و حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است، مردم انتظار حل چالش‌ها و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی را دارند و گروه‌های فعال و افراد شاخص باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جناح‌های چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا باید از افراط‌گرایی دست بردارند و تنها به فکر منافع مردم باشند و زمینه را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم کنند.

زمانیان با بیان اینکه اعتدال در قول و فعل مسئولان باید متبلور شود، گفت: دولت یازدهم اعتدال، تدبیر و امید را از لفظ به عمل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه پرهیز از تنش‌ها و حاشیه‌سازی‌ها باید مورد توجه نمایندگان مجلس و سایر مسئولان کشور قرار بگیرد، افزود: مجلس به شدت باید از تبدیل روحیه امید مردم به ناامیدی اجتناب کند و همراه دولت باشد تا از ایجاد التهاب پیشگیری شود.

زمانیان خاطرنشان کرد: مجلس باید معقولانه و هوشمندانه مصالح و امنیت ملی را محور تعاملات خود با قوه مجریه قرار دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت:گرایش‌های سیاسی باید حاشیه‌سازی‌ها را کنار بگذارند و به صورت شبانه‌روزی به رفع چالش‌های کشور کمک کنند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نقص‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود در غیر این صورت منافع حزبی و باندی سبب ضرر و زیان مردم می‌شود، گفت: تندروی،کندروی و بی‌توجهی به مصالح نظام و امنیت ملی سبب وارد شدن ضربات غیرقابل جبران می‌شود.

زمانیان افزود: افراط و تفریط همواره به اعتماد عمومی و امنیت ملی آسیب وارد کرده و در مردم دلسردی و نارضایتی به وجود آورده است به همین دلیل باید جلوی هر نوع تندرویی را گرفت تا اعتدال تجلی پیدا کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۳:۵۲

28 Dec 2019